Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Bohemia energy - Nepřepínejte

Minulý týden u naší branky zazvonil chlapík. Jelikož k nám normálně, kromě pošťačky a kurýra, nikdo nechodí, tak jsem byla překvapená, kdo to je.

Byl to docela fešák a že mi jde nabídnout levnější energii.

Chtěla jsem vědět, o co vlastně jde a jelikož tu zrovna byla babička a
děda, tak jsem se nebála pozvat štramáka dál.
Odpověděl mi na moje dotazy a mě se zdálo, že by to nemuselo být tak
špatné. Sliboval úsporu 1500Kč ročně, tak kdo by na to neslyšel? Sice se
musí zaplatit 500Kč aktivační poplatek, ale dál už jen šetříte.
V případě jakéhokoliv problému prý funguje zákaznická linka, která je
zpoplatněna 10Kč a dál voláte neomezeně.

Tak jsem tedy na to kývla. Jen jsem honem po bourání, co tu před časem
proběhlo, nemohla najít poslední vyúčtování, které potřeboval k vyplnění
smlouvy. Vzal si tedy to předchozí.
Radovala jsem se, že to bude fajn, každá koruna dobrá.


Až mi zbylo trochu času, sedla jsem k internetu a našla si jejich webové
stránky.
Mají na nich kalkulátor, kde si zadáte spotřebu a ono to vyplivne cenu u
nich i u předešlého dodavatele.
Náhodou se mi podařilo najít i to letošní vyúčtování, tak jsem zadala
spotřebu a klikla na spočítat.
Když vypadly cifry, tak jsem jen ztěžka polkla.
Úspora na moji spotřebu totiž činila rovných 177Kč za rok.
Když vezmu v potaz aktivační poplatek, tak nešetřím, ale prodělávám!

Jelikož smlouvu lze bez sankcí do 30. dnů zrušit, hodlala jsem tak
učinit.
Vytočila jsem tedy číslo zákaznické linky. Spojení naskočilo úspěšně a
bylo mi automatem sděleno, že mám počkat, protože všichni operátoři
právě hovoří se zákazníky, kteří se dovolali přede mnou.
Čekala jsem tedy několik minut a poslouchala to přitroublé brnkání.
Po nějaké době se automat ozval znovu, načež mi sdělil, že mám zavolat
později a zavěsil.


Já tedy přišla o 10Kč a nic jsem nevyřídila.
Tak takhle si tedy skutečně solidní jednání nepředstavuji. Když si
představím, že bych tímto způsobem hlásila poruchy, které jsou tu běžné,
tak musím říct, že bych se asi nedoplatila za telefony.


Nechala jsem jim tedy přes internet vzkaz na zpětné volání.
Po 2 dnech se mi ozvali.
"Volejte sláva a tři dny se radujte."
Na dotaz ohledně deaktivace smlouvy mi bylo operátorem sděleno, že stačí
emailová zpráva.
Tu jsem jim tedy poslala a všem takovým jako já vzkazuji:"Dejte si pozor
než něco podepíšete, za každou výhodou se totiž může skrývat nevýhoda."


Tak snad to všechno dobře dopadne.

Hana Muchová

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jan Novák | čtvrtek 22.10.2009 16:03 | karma článku: 24,49 | přečteno: 5854x
  • Další články autora

Jan Novák

Ve vlaku

Šedivé mraky se líně povalují na horizontu a vítr si zlehka hraje s popadaným listím. František cestuje lokálkou z práce domů. Dívá se zamyšleně z okna a najednou zaslechne rozhovor dvou cestujících:

29.11.2023 v 10:31 | Karma: 10,35 | Přečteno: 321x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Novák

Sexuální násilí v církvi

Díky semináři na ETF UK jsem se dozvěděla, v jak veliké míře existuje sexuální násilí uvnitř církví. Věděla jsem sice, že se to děje, ale ne v takovém rozsahu.

9.1.2023 v 7:59 | Karma: 10,94 | Přečteno: 397x | Diskuse| Společnost

Jan Novák

Moje pandemické koleno… aneb Korofejeton neboli Skoro fejeton č. 2

Safra, už podruhé za sebou mě probudila bolest kolene... Jsem nepoučitelná, už zase jsem to přehnala.

9.4.2021 v 8:17 | Karma: 16,53 | Přečteno: 507x | Diskuse| Osobní

Jan Novák

Covidová generace - jaká asi bude? (Aneb generace hozená přes palubu)

Současná doba není pro nikoho jednoduchá. Neznám odvětví, do kterého by pandemie, resp. s ní související restrikce, nezasáhla. Děti jsou ale bezpochyby tou nejvíce zasaženou skupinou, ač si toho zatím většinou nejsou vědomy.

6.2.2021 v 9:08 | Karma: 22,96 | Přečteno: 773x | Diskuse| Společnost

Jan Novák

Kterak děkan fildy knihou šermoval

Tím děkanem je doc. PhDr. Michal Pullmann Ph.D. a onou „fildou“, jak asi většina čtenářů ví, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy.

20.8.2020 v 13:14 | Karma: 19,78 | Přečteno: 709x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Experta Antoše srazilo auto. Je mimo ohrožení života, MS komentovat nebude

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  19:07

Hokejový expert České televize Milan Antoš už na domácím světovém šampionátu komentovat nebude. V...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Špičky ODS řeší, jak naloží s Novotným. Ve hře je vyhazov i výzva k odchodu

14. května 2024  16:10,  aktualizováno  18:35

Pro starostu pražských Řeporyjí za ODS Pavla Novotného to není úplně dobrý den. Nejprve mu ráno...

Děti málo sportují, tloustnou. Změnit to má nový taneční projekt

14. května 2024  18:33

Sportovní aktivita dětí klesá, naopak se zvyšuje výskyt nadváhy, nebo i obezity. Jedním z důvodů je...

Bulovka po záměně pacientek propustila zaměstnankyni, další je pod dozorem

14. května 2024  18:18

Fakultní nemocnice Bulovka propustila kvůli tragické záměně pacientek jednu zaměstnankyni. Další...

Prezident fandil na střídačce. Hokejové mistrovství přitahuje známé osobnosti

14. května 2024  17:52

Mistrovství světa v hokeji přilákalo pozornost politiků, sportovních hvězd a dalších známých...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 779
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1857x
První pokus

Seznam rubrik