Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Novoroční předsevzetí stárnoucího děvčete

Od nového roku bude všechno jinak. Miluji předsevzetí. Miluji ten čas, kdy člověk může snít o tom, jak zgruntu změní svůj život.

Do svých 35 jsem neměla potřebu něco měnit, ale už 12 let mám pocit, že bych měla být s každým novým rokem lepší, krásnější, měla bych zkvalitnit svůj sexuální život, jakož i intelektuální, mít zajímavější práci, naučit se chodit na podpatcích, možná vyměnit manžela, určitě si najít milence a vůbec vytvořit ze sebe moderní sebevědomou ženu. Ženu, která se na mě směje z obálek ženských časopisů.  Začnu na tom pracovat. Tak například výměna zaměstnání za tvůrčí práci. Odpověděla jsem na inzerát jedné ze soukromých TV stanic. Hledali moderátorku ekonomického zpravodajství. Určitě hledají právě mě, ekonomický přehled mám, mluvím plynně anglicky, vyjadřuji se kultivovaně a mám zajímavý vzhled (dobře, ráno je třeba na tom trochu zapracovat). Navíc sleduji americkou CNN a tam moderátorku pod 40 nenajdeš. Nikdo neodpověděl. Nedala jsem se odradit, poslala jsem do TV stanice v emailu dobře míněnou radu o výhodách krasavic ve středním věku oproti dvacetiletým kráskám bez espritu a šarmu. Dodnes nikdo neodpověděl.  Chápu je, po přečtení toho mailu s časovým odstupem si určitě mysleli, že jsem psychopatka. Ale zkusila jsem to.

 

Taky bych si ráda našla milence. Jsem poměrně systematická a náročná. Pročesávala jsem tedy zástupy potenciálních kandidátů při každé příležitosti, na ulici, v kavárnách, v tramvaji aniž by to ti nebožáci tušili. O mém výběrovém řízení se zřejmě všichni přijatelní adepti dozvěděli a rozhodli se ho nezúčastnit. Ti, kteří o ničem nevěděli a klidně se promenádovali na veřejnosti byli úděsní. Proboha, kde jsou všichni zajímaví chlapi? Nehledám manžela, ani sponzora, sponzoruji se sama. Milence jsem zatím nenašla, potkala jsem jen užvaněné náfuky, ješitné narcisy nebo neudržované zoufalce. Zajímaví chlapi se určitě někde vyskytují, ale většinou chtějí ty dvacetileté krásky, stejně jako televizní stanice. Nevzdávám to, moje soukromé výběrové řízení probíhá dál.

Měla bych míň pít. Nejsem alkoholička, i když podle odborných příruček asi ano. Jen si každý večer dám dvě, tři, no možná čtyři sklenice vína. Život vypadá líp, mám pocit, že jsem štíhlejší a čekají mne ještě krásné věci. Po sklence vína narůstá moje síla a odhodlání dělat věci, které hodné holky nedělají. Žádné špatnosti, ale věci, o kterých nám říkají, že se nehodí, na které už jsme staré, a vůbec bychom vypadaly směšně. Jsme prima baby, a čeká nás jen to, co si samy naplánujeme a taky to zrealizujeme. Nikdo to za nás neudělá. Takže moje největší předsevzetí pro nadcházející rok je žít si fajn život, dělat si svoje malé radosti, sledovat inzeráty TV stanic, občas zkouknout chlápky kolem, co kdyby ….. a víno si kupovat jen obden.

 

P.S. Jenom tu chůzi na podpatcích vyškrtávám ze svého seznamu, fakt jsem se snažila, v luxusním obchodě jsem si nechala poradit ohledně posledních trendů podpatků, ale nelze se v nich reálně pohybovat a navíc člověk vypadá, jako kdyby chtěl nadělat jmění u Prašné brány. A kdyby mě vzali do té TV stanice, je to dobrý, moderátorky mají nohy pod stolem a na podpatky není vidět.

 

Simona Fialová

 

Autor: Jan Novák | neděle 3.1.2010 22:04 | karma článku: 14,20 | přečteno: 1353x
  • Další články autora

Jan Novák

Ve vlaku

Šedivé mraky se líně povalují na horizontu a vítr si zlehka hraje s popadaným listím. František cestuje lokálkou z práce domů. Dívá se zamyšleně z okna a najednou zaslechne rozhovor dvou cestujících:

29.11.2023 v 10:31 | Karma: 10,35 | Přečteno: 321x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Novák

Sexuální násilí v církvi

Díky semináři na ETF UK jsem se dozvěděla, v jak veliké míře existuje sexuální násilí uvnitř církví. Věděla jsem sice, že se to děje, ale ne v takovém rozsahu.

9.1.2023 v 7:59 | Karma: 10,94 | Přečteno: 397x | Diskuse| Společnost

Jan Novák

Moje pandemické koleno… aneb Korofejeton neboli Skoro fejeton č. 2

Safra, už podruhé za sebou mě probudila bolest kolene... Jsem nepoučitelná, už zase jsem to přehnala.

9.4.2021 v 8:17 | Karma: 16,53 | Přečteno: 507x | Diskuse| Osobní

Jan Novák

Covidová generace - jaká asi bude? (Aneb generace hozená přes palubu)

Současná doba není pro nikoho jednoduchá. Neznám odvětví, do kterého by pandemie, resp. s ní související restrikce, nezasáhla. Děti jsou ale bezpochyby tou nejvíce zasaženou skupinou, ač si toho zatím většinou nejsou vědomy.

6.2.2021 v 9:08 | Karma: 22,96 | Přečteno: 773x | Diskuse| Společnost

Jan Novák

Kterak děkan fildy knihou šermoval

Tím děkanem je doc. PhDr. Michal Pullmann Ph.D. a onou „fildou“, jak asi většina čtenářů ví, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy.

20.8.2020 v 13:14 | Karma: 19,78 | Přečteno: 709x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Sudetští Němci na sjezdu pochválili dialog s Čechy. Zahráli i českou hymnu

18. května 2024  12:35,  aktualizováno  13:51

V sobotu, na druhém dni sjezdu Sudetoněmeckého krajanského sdružení (SL), které zastupuje zájmy...

Střelec na Fica přiznal vinu. Premiérův stav se lepší, převoz ještě není možný

18. května 2024  11:09,  aktualizováno  13:30

Slovenský premiér Robert Fico, kterého ve středu postřelil atentátník, je ve stabilizovaném, ale...

Soud poslal do vazby muže podezřelého z pobodání řidiče v Rokycanech

18. května 2024  13:30

Šestatřicetiletý muž, kterého policie obvinila z pokusu o vraždu za ozbrojený útok v Rokycanech,...

Soud řeší obchody s počítači, obžalovaní údajně obrali stát o 180 milionů

26. ledna 2016  15:03,  aktualizováno  18.5 13:05

Ostravský krajský soud se začal zabývat obřími karuselovými obchody s výpočetní technikou. Pět...

  • Počet článků 779
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1857x
První pokus

Seznam rubrik