Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F83r98a55n43t47i63š26e21k 95P71i19l73l95m13a81n33n 6400335510285

Všimnul jsem si charakteristické věci - Jara Rank chtěla dát minus všem mým zdejším příspěvkům. Ale odflákla to, na jeden zapomněla - u mého příspěvku z 21.2.2015 20:24. Sice u minusů nezůstává časová stopa, ale pokud tam Jara Rank dodělá mínus dodatečně, tak důkaz i potom najdete zde : 

https://web.archive.org/save/http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150220_449854_blogidnes&razeni=time&strana=2

Proč to píšu: Jara Rank si dala práci mínusovat moje příspěvky, ale čas jí nezbyl ani jeden jediný argument proti tomu, co mínusovala. Charakteristické pro emocionální nediskutéry.

0/0
23.2.2015 4:02

P34a30v34e45l 52T19e14s17a48ř43í74k 6350713280915

Trapná lež, tohle nikdo u nás neříká.

Slyšíme zbabělý a nerozumný  opak, "hlavně nedodávat Ukrajincům zbraně a takhle bude mír zachráněn"8-o

+3/0
22.2.2015 10:56

P91e41t10r 65P47o21l97á36k 1627745376818

Jelikoz uz si dal nechci nechat otravovat nedeli zdejsi zlucovitou diskuzi, ktera jen dosvedcuje to, co jsem psal v clanku, tak ji opoustim. Nebavi me uz diskutovat s lidmi, kteri me vyzyvaji k vytvareni jakychsi seznamu, tvori na me kadrove posudky delaji psychologicke profily a obvinuji me z Putinofilie, Kremflofilie a jakekoli dalsi ...filie jen proto, ze varuji pred valkou. Jen si pamatujte, ze to, co je napsano v clanku, plati. Az se bude strilet, tak si na me vzpomenete. Pekny den, mene zloby a cest vasi multikulturni praci. :-)

0/−2
22.2.2015 10:49
Foto

J51i76r23i 91B73i22l13i34n59a 5628130347

Aha, takze vy nikoho kdo by chtel valku proti Rusku a ubijeni cepicemi neznate. :-P

Takze priste nelhat, ano ?

+2/−1
22.2.2015 12:46

T43o55m77á76š 31N45o46v55o13t20n49ý 6325737849399

Neboli: "Něco jsem tady tvrdil a vy jste na mě zlí a kazíte mi neděli, protože po mě chcete, abych své tvrzení doložil. Pamatujte si, že to, co je napsáno v článku, prostě platí a hotovo."

+1/0
22.2.2015 16:57
Foto

J30i97r67i 59B17i70l67i37n93a 5558680617

Porad cekam, az pan Polak uvede seznam lidi, kteri rikaji "Pojdme na Rusaky, umlatime je cepicema". Nebo vubec na jmena nejakych lidi, kteri chteji zautocit na Rusko. Jediny kdo zatim na nekoho zautocil je Putin.

Dat nekomu do ust vyrok ktery ten clovek nerekl a pak s tim polemizovat je ubohost nejvyssiho stupne. Rv

+2/0
22.2.2015 10:15
Foto

O32t46a67k39a87r 17S66e19k68l 4441763895250

Přečetl jsem blog a poctivě celou diskuzi se zvýšenou pozorností na repliky p. Pillmanna. VVP a RF opravdu nemusím a dávám přednost EU a USA. Svým oblíbencům na západě však nedávám 100% a vidím i chyby.

Adorace , zbožnění a vzhlížení k Rusku jmenovaných pánů je ale málo k vidění. Možná u Vyvadilů , ale jeho blogy raději nečtu . Nejen ze zdravotních důvodů.

Prostě a dobře , VVP se jenom brání a kdyby náhodou přijel v tancích na Litvu či do Polska nebo kamkoli , je to vlastně v sebeobraně. Jako v tom blbém vtipu - v sebeobraně jsem ho bodl šestnáctkrát.

Dovedu si tyto pány představit : sedí v ušáku , pojídají ruské vejce, na stole rozečtený Maxim Gorkij a ze sovětského gramofonu pějí Alexandrovci.:-)

Nebo platí druhá možnost . Je to jejich práce , propagovat RF. V tom případě bych radil : netlačte tolik na pilu , holoubci siví. Už je to trochu nevěrohodné.

+3/−2
22.2.2015 7:23

F28r33a70n11t53i48š16e43k 91P14i65l98l54m42a65n16n 6610325170685

a) Nelžete! Kde jsem adoroval Putina? Nikde! Já např. konstatuji fakta, která přede mnou zjistili pozorovatelé OBSE u ruských voleb a komise EU u kauzy Gruzie. Že by to byli další obdivovatelé Putina? Proto se zastyďte, omluvte se mi a ve vlastním zájmu raději už mlčte.

b) Nefantazírujte ! Kdyby Putin přijel v tancích na Litvu či do Polska nebo kamkoli, tak ho odsoudím, Máte ale smůlu - Putin tohle dělá jen v bujných erotických snech válečných štváčů, jako je Rasmussen.

c) Píšete: "V sebeobraně jsem ho bodl šestnáctkrát" - trefná poznámka. Platí ovšem nejlépe na válečného zločince Porošenka.

d) Píšete: "Dovedu si tyto pány představit : sedí v ušáku , pojídají ruské vejce, na stole rozečtený Maxim Gorkij a ze sovětského gramofonu pějí Alexandrovci." Opět paranoia. Alexandrovci jsou pro mě kuriozita, nuda a ztráta času. Gorkého povídek jsem přečetl několik - byly skvělé. Gorkého romány jsem nečetl - dávám přednost F a anglosaské literatuře. Tohle vážně považujete za argument v diskusi ? Trapné. A smajlíkem jen nahrazujte absenci argumentů.

e)  A ten Váš poslední odstaveček - opět jen emoce bez argumentu. Zapomněl jste ale tentokrát na smajlíka. Ten by tomu dodal na váze.

+1/−1
22.2.2015 14:33
Foto

J23i98r86i 73B32i42l65i64n26a 5948530187

Neznam nikoho, kdo by chtel valku. Lide kteri maji prehled chteji pouze zastavit Putinovu agresi proti Ukrajine. Protoze je jim jasne, ze Ukrajina ruskemu diktatorovi stacit nebude a my budeme jednou z dalsich obeti.

Clanek je neuveritelne hloupy a povrchni.  RvRvRv

+3/−2
22.2.2015 3:49

F51r40a83n98t65i82š54e48k 34P69i27l79l68m84a55n50n 6600575460365

Kteří lidé mají přehled? Kalousek a kníže pán? 

Čím tito mudrci chtějí zastavit Putina? Spojenectvím s vrahem Porošenkem?

Vy si asi myslíte, že máte přehled. Odkud? Z prolhané ČT? 

Vy si vážně myslíte, že ČR bude další obětí? Jak to, že Stalin odmítnul Husákův návrh z 1944/1945, aby Slovensko vstoupilo do SSSR jako sovětská republika? To si vážně myslíte, že Putin bude dobývat násilím vzdálenější stát, než který Stalin odmítnul přijmout do SSSR nenásilně? Vy ale máte bezvadný přehled! Vám je všechno jasné jenom proto, že toho moc nevíte, ale názory máte předem dané.

Kdo zahájil válku Gruzie s Ruskem? Saakašvili nebo Medvedev+Putin? (Odpověď zní: Saakašvili, konstatovala to komise EU, ač nerada - viz http://www.spiegel.de/international/world/0,1518,650228,00.html)

+2/−2
22.2.2015 5:20
Foto

O17t75a25k40a59r 47S68e87k83l 4891483475950

Pane Pillmanne - koukněte prosím do mapy . Tam zjistíte , jak sousedé ze všech stran napadají RF a ukrajují z jejího území. Můžete si najít jakoukoli "prolhanou" mapu.:-)

+1/0
22.2.2015 6:25

F24r68a70n42t10i32š16e83k 81P98i94l28l28m88a76n90n 6140175780685

Jste trapný demagog. Kde jsem napsal, že sousedé RF napadají RF? Nikde. Vyvracíte to, co jsem nenapsal, a ani si to nemyslím. Na moje nejpodstatnější argumenty ale důsledně mlčíte.

0/−1
22.2.2015 12:28
Foto

J46i41r36i 10B33i61l96i94n70a 5578850317

Milej pane Pillmann, Ceska republika nemusi byt k Rusku vubec formalne pripojena. Bohate by stacil stejny zadratovany koncentrak jako v dobach kdy nas pod vedeni diktatoru jako je Putin ovladali lidi jako Husak. 

Sankce jsou v soucasne dobe nejlepsi zpusob, jak te hruze zabranit. Pokud bude Putinova agrese pokracovat, muze opravdu dojit k valce. Kterou narozdil od lziveho tvrzeni pana Polaka nikdo nechce.

+3/0
22.2.2015 10:03

F30r65a10n23t22i50š38e50k 62P53i17l79l96m21a70n70n 6770825760205

a) Jste úplně mimo. Koncentrák není dnes ani v Rusku. Všichni Rusové mají právo na pasy a můžou si jezdit po světě - pokud na to mají. Putin není diktátor, ale autoritativní demokrat, lepší než Porošenko. Ruská demokracie je sice autoritativní, není tam ideální svoboda slova, ale ruské volby splňují standardy svobodných voleb i podle pozorovatelů OBSE. Probuďte se! Už se dávno nepíše rok 1968. 

b) Sankce jsou nejlepší způsob, jak spáchat ekonomickou sebevraždu EU a přiblížit válku. Sankce nezapůsobily ani za více než půlstoletí proti slabé Kubě, ale mají zapůsobit proti jaderné velmoci Rusku? V r. 2014, prvním roce sankcí, stoupl obchod USA s Ruskem o 7%. Obchod EU s Ruskem ale klesl. Sankce jsou prostředek, jak chtějí banksteři z USA dosáhnout větších zisků na úkor EU a Ruska a vy jim to jako správná ovce baštíte. 

c) Já osobně si myslím, že nikdo sice nechce prohranou válku, ale je tu řada idiotů, kteří chtějí hnát konfrontaci s Ruskem na ostří nože v domnění, že Putin nakonec ustoupí a vzdá se bez boje. Slovy sice válku nechtějí, ale dělají všechno proto, aby byla. To je ještě horší, než kdyby válkou jen bezzubě hrozili, ale v praxi nic pro válku nedělali.  První světová válka také začala, i když jí nikdo nechtěl, a všichni si myslel, že ten druhý tábor raději ustoupí, protože je slabší a do vánoc by byl utlučen čepicemi. Sankce jsou typickým příkladem eskalace situace vedoucí k válce, a přitom sankce nikdy nic nevyřešily vůči silnému protivníkovi. Takže Vás jako příznivce sankcí musím označit jako viníka eventuální budoucí války, i když si ji jistě nepřejete.

0/−1
22.2.2015 13:29
Foto

J79i11r64i 87B67i46l80i13n36a 5448350957

Presne tak hajili takovi jako vy Hitlera. Az bylo skoro pozde....Rv

Strili se na Ukrajine, Rusko je agresorem.

+1/0
22.2.2015 13:40

F77r73a61n28t74i63š50e75k 65P26i24l39l60m38a88n62n 6890295220935

Trapné, ubohé. Ani jediný můj argument jste nejen nevyvrátil, ale ani se nepokusil. Střílí se sice na Ukrajině, ale po civilistech tam střílí válečný zločinec Porošenko. Pokud se týče údajné agrese Ruska, tak již jsem to vyvrátil před chvílí v jiném vlákně. Jste v koncích. 

Uveďte důvod, proč bych měl hájit Hitlera, kromě vaší paranoidní představy, že každý, kdo s Vámi nesouhlasí a má skutečné argumenty, musí být obhájce Hitlera? Což kdybyste místo paranoie se aspoň pokoušel hledat Vaše protiargumenty k řadě mých argumentů, k nimž důsledně mlčíte?

0/−1
22.2.2015 13:50
Foto

J46i16r29i 65B77i41l76i41n47a 5118150377

Jake argumenty ? Vase opakovani Putinovy propagandy a lzi vam tady vyvratili uz nekolikrat, ale vy jste zavrtal hlavu do pisku jako pstros a jedete jako kolovratek.

Vetsina obeti na Ukrajine jsou ukrajinsti vojaci, kteri brani svou zemi. A hned po nich ukrajinsti civiliste.

Bez Putinovy agrese, zbrani a vojaku by tam byl klid uz od podzimu, kdy byli separatiste ktere mistni lide temer nepodporovali prakticky porazeni.

Bojuje se vyhradne na Ukrajine a zbrane i vojaci tam proudi z Ruska.

Z toho se nevylzete, ani kdybyste popsal dalsich 20 stranek. Rv

+1/0
22.2.2015 14:21

F57r38a15n44t91i95š17e36k 17P20i93l65l71m13a58n78n 6830895830245

Proč jste opět záhadný a mlhavý! Nebojte se a uveďte konkrétně, jakými slovy jsem podle Vás opakoval Putinovu propagandu! Neopakujte nekonkréní výkřiky a buďte konkrétní! Snad je podle Vás Putinova propaganda to, že jsem konstatoval závěry komise EU a pozorovatelů OBSE? Snad tím, že jsem vyvrátil Vaši paranoidní domněnku, že Rusové žijí v koncentráku - mají totiž pasy a mohou svobodně cestovat, pokud na to mají. Uveďte zdroj své domněnky, že jsou Rusové zavřeni jako v koncentráku a neopakujte nekonkrétní výkřiky. Já jsem žádné Vaše vyvrácení nečetl - opakuji znovu - uveďte je konkrétně ! Uveďte jediný konkrétní stát, kde Vaše sankce zafungovaly proti státu typu Ruska a neopakujte nekonkrétní výkřiky. Uveďte jediný paragraf Helsinského paktu, který porušilo Rusko na Krymu, aniž by je předtím neporušily USA proti Srbsku, a neopakujte nekonkrétní výkřiky..

0/−1
22.2.2015 14:52

F50r87a89n57t18i82š86e97k 31P12i73l60l88m65a10n54n 6930955660825

Píšete: "Vetsina obeti na Ukrajine jsou ukrajinsti vojaci, kteri brani svou zemi. A hned po nich ukrajinsti civiliste".

To je sice pravda, ale má to dva háčky. Ukrajinští vojáci začali svoji zemi bránit tím, že útočili na separatisty včetně ukrajinských civilistů. Obětí bylo zpočátku více mezi separatisty (nejen civilisty, ale i ozbrojenci), až později se začala priojevovat neschopnost ukr. velitelů. Když neumím válčit, tak si nezačínám proti lepšímu protivníkovi. Obětí mezi ukrajinskými civilisty je podle mě více dodnes mezi Ukrajinci ruské národnosti/Ukrajinci proruskými, než mezi prokyjevskými. Tvrdá data jako důkaz zde sice nemám (je to jen můj dojem z médií, a to českých mainstreamových), ale Vy také nemáte tvrdá data opačná. 

Píšete: "Bez Putinovy agrese, zbrani a vojaku by tam byl klid uz od podzimu, kdy byli separatiste ktere mistni lide temer nepodporovali prakticky porazeni."

K agresi jsem se vyjádřil před chvílí. Ano, kdyby se separatisté nebránili, byli by podrobeni - viz jazykový zákon, který byl sice stažený na nátlak Západu, ale jasně dokázal cíl Kyjeva: ukrajinizovat Rusy proti jejich vůli.  Proč Kyjev nepovolil referendum na Donbasu podle standardů referenda ve Skotsku?  Protože chtěl ukrajinizovat, aby pak by mohli US banksteři Donbas zprivatizovat a rozkrást, jako se proflákla M. Albrightová a W. Clark na Kosovu.

Z toho se nevylžete, ani kdybyste jen křičel opět bez argumentů.

0/−1
22.2.2015 15:08

F91r15a83n52t49i57š61e29k 62P91i50l63l86m64a48n67n 6800965600155

Píšete: "Bojuje se vyhradne na Ukrajine a zbrane i vojaci tam proudi z Ruska." 

Samozřejmě se bojuje na východní Ukrajině. Oni tam totiž žijí Rusové, které chce Kyjev ukrajinizovat. A zprivatizovat a ukrást jim nerostné a průmyslové bohatství jejich regionu pro US bankstery. Kdyby šlo o Ukrajince žijící na kompaktním území v Rusku, které  by chtěl Putin rusifikovat, bylo by to naopak. Ale není tomu tak.

Z toho se nevylžete, ani kdybyste jen křičel opět bez argumentů.

+1/−1
22.2.2015 15:13

F97r84a33n42t59i14š98e70k 58P63i81l27l17m90a19n66n 6440495100555

A ještě jsem zapomněl: dobrovolníci tam sice proudí z Ruska, asi nejsou všichni "dobrovolní", ale totéž platí mnohonásobně pro nedobrovolné vojáky na kyjevské straně. I v českém mainstreamu si lze přečíst o jejich dezercích a mnohem větším odporu ukrajinských matek proti kanonenfutrování jejich synů, než u matek ruských, které také určitě jsou, nepopírám. Mnoho vojáků dobrovolně dezertovalo z ukrajinské armády k separatistům. I etničtí Ukrajinci. Opačně snad ani jeden. Tohle Vám není nápadné? Zbraně tam možná proudí i z Ruska, ale většinu jich zanechali ukr. vojáci na bojišti při "ústupu na předem připravené pozice", jak hezky přebral Porošenko Hitlerovu rétoriku. 

Ale zbraně a vojáci proudí z Kyjeva na Donbas mnohem více, aniž o ně většina obyvatel na Donbasu stojí. A co právo donbaských Rusů na sebeurčení? Já ho uznávám. Vy uznáváte jen právo Kyjeva vyvraždit donbaské Rusy zcela podle kyjevských zákonů. Nebo aspoň "právo" donbaských Rusů nechat se bez odporu rusifikovat.

+1/−1
22.2.2015 15:29

F63r33a15n80t48i86š95e49k 97P29i56l42l90m68a96n67n 6710345470505

opravuji poslední slovo: ukrajinizovat (nikoliv rusifikovat)

0/−1
22.2.2015 15:30

J85a13r64a 79R74a43n71k 1771966149271

Jiri, posli pana Pillmanna diskutovat pod svuj blog....tam je diskuse zavrena;-);-O

0/0
22.2.2015 23:40

F80r51a96n80t91i14š84e54k 63P64i10l51l11m31a90n57n 6200335460425

Vy odporná nenapravitelná  lhářko - recidivistko! Již několikrát jsem Vás pod jinými blogy upozornil, že diskuse je tam otevřena ! Pro ostatní čtenáře - stačí si přečíst můj profil s návodem, jak se dostat do diskuse v rámci mých blogů. Jara Rank to ví, a přesto stále plive svojí jedovatou prolhanou slinu. Zbaběle si ovšem na diskusi se mnou netroufne, neuvádí jediný argument ad rem. Jen lež ad hominem.

0/0
23.2.2015 3:06

F95r97a23n51t97i53š39e46k 76P19i97l44l79m48a15n45n 6200755910825

Vrána k vráně sedá, i Jara Rank cítí neodolatelnou afinitu k Jiřímu Bílinovi - oba nemají skutečné agumenty. Oba si vylévají svoje emoce. Oběma mají smajlíky nahradit argumenty.

0/0
23.2.2015 3:39

P26e69t82r 49P44o11l43á88k 1267325476408

Pro hlupaka kazdy hloupy, pane Bilino, to rikal uz Forrest Gump. :-)

0/−1
22.2.2015 9:18
Foto

J64i17r28i 66B98i97l37i62n66a 5178450647

Vy radeji pane Polak konecne dodejte seznam lidi, kteri chteji "umlatit Rusy cepicema". Anebo se za to lhani omluvte. Rv

+3/0
22.2.2015 10:05

P29e29t13r 95P84o80l81á27k 1507295716238

Ja se nemam, za co omlouvat, pane Bilino, ona jako dukaz uplne staci diskuze pod timhle blogem. A taky nemam potrebu vytvaret nejake seznamy lidi. Takove seznamy vytvareli nacisti a bolsevici. A zda se, ze se blizi doba, kdy je budou vytvaret muktikulti hujeri.

0/−2
22.2.2015 10:21
Foto

J58i78r49i 64B63i22l24i39n77a 5428370607

No, kdyz neco tvrdite, mel byste to umet dokazat.

Co tak alespon jedine jmeno. Notak..... aspon jedno jako dukaz, ze si nevymyslite. ;-)

+1/0
22.2.2015 12:49

P80a15v46e81l 22D35y74t80r14y62c29h 9408155571182

Válkou opakovaně vyhrožuje Putin a ví, že Evropa se na rozdíl od něj konfliktu bojí. Budeme-li dávat najevo, že máme v kalhotách, nepřijedou Rusové v tancích, ale v nákladních autech a dříve.

+4/−1
21.2.2015 21:25

F44r15a95n20t92i93š69e87k 58P43i72l49l52m76a67n32n 6910685320895

Když Putin ví, že se Evropa bojí, tak se určitě nedá zastavit předstíranou statečností pana Dytrycha, která ho nic nestojí. Nebo že by to bylo úplně jinak, hrdino?

+2/−2
21.2.2015 23:47
Foto

O48t97a68k91a75r 48S66e59k38l 4471433165550

Vždyť Vy připouštíte , že VVP chce někam táhnout ?!  Když se totiž nedá zastavit statečností pana Dytrycha.:-):-)

Nebo že by to bylo všechno jinak ?

+2/0
22.2.2015 8:40

F77r18a43n66t48i43š90e91k 56P12i19l71l81m96a23n81n 6700605180255

Já to nepřipouštím. Píšu v kondicionálu a píšu dostatečně jasně, že je to úplně jinak, než že by Putin chtěl  někam táhnout. Ale píšu to ironicky.  Budete příště více přemýšlet nad čteným textem, anebo mám psát polopatě?

0/−1
22.2.2015 15:53
Foto

O19t20a74k23a30r 71S36e43k41l 4491243375260

Pište to jak chcete , potíž je jinde, jste mimoň. Úplný a bezvýhradný stoupenec ruského dubiska. Panslavista z dob Štúra .

Jestli Vaši prarodiče vozili Vlastu Chramostovou na bytová divadla, pošlete jí Váš blog. Co Vám odepíše ?:-):-):-)

+2/0
22.2.2015 16:25

F71r44a43n10t83i58š77e39k 42P45i87l95l19m77a35n83n 6880765390285

a) Je to asi marné, ale opakuji zde už asi potřetí či počtvrté, i když Vám přímo asi jen jednou, možná dvakrát. Ale každopádně nyní minimálně Vám podruhé a celkem minimálně potřetí opakuji: R.-U. bylo pro Čechy lepší, než ruské dubisko, ale ani R.-U. nebylo ideální.  Bezvýhradným stoupencem ruského dubiska jsem prokazatelně nebyl už tímto výrokem, uvádět další je házení perel na zeď. Tak proč lžete? Opakuji už podruhé, i když ne asi Vám přímo, ale v této diskusi podruhé - souhlasím s K.H. Borovským a s jeho vyléčením z panslavismu. Tak proč paranoidně fantazírujete?

b) Mimoň jste Vy. O Vlastě Chramostové psal někdo úplně jiný, než já. Ani bych se nedivil, kdybyste si pletl i Porošenka s Putinem. 

c) Shrnuto: z asi mých 10 argumentů jste si nevybral ani jeden, abyste se aspoň pokusil nějaký vyvrátit. "Vyvrátil" jste tři věci, z nichž jednu řekl někdo úplně jiný a mě osobně se absolutně netýká (Chramostová) a na dvě zbývající věci (či jednu zdvojenou - panslavismus a ruské dubisko) mám asi podobný názor jako Vy (i když asi ne úplně totožný), každopádně jsem jejich silný kritik.

Čili Váš další naprostý debakl.

0/−1
22.2.2015 19:24

F95r45a12n94t22i94š21e98k 58P51i41l74l91m10a47n63n 6220965220825

Jo a abych nezapomněl : trojité argumentační selhání jste zdůraznil 3 dalšími smajlíky. Smějí se ale jen Vaší vlastní hlouposti. Těším se na Vaše další smajlíky bez argumentů.

0/−1
22.2.2015 19:30

P77a81v73e31l 77K13u52l45a 7518535638208

Zatím jediný, kdo začal válku(nevyhlášenou), je Putin. Neměl byste svůj výtvor adresovat jemu?

+5/−3
21.2.2015 15:06

F95r40a80n69t48i30š15e71k 58P28i87l11l69m94a95n71n 6230225860755

První začaly válku USA proti Srbsku. Rusko tehdy jasně varovalo, že bumerang se vrátí na USA.

+3/−2
21.2.2015 16:35
Foto

P93a60v45e32l 23D33v90o69ř58á68k 5549945414440

Vážený pane autore, nevím, zda jste zažil rok 1968. Pochybuji. Nechte si o tom vyprávět. Pokud byste chtěl psát v podobném duchu dále, bylo by snad lepší, aby Váš první blog byl i poslední. Kremlomilců a trollů už tu působí dost.

Doporučuji povinnou četbu: Karel Havlíček Borovský - Obrazy z Rus.

+6/−4
21.2.2015 10:54

P43e21t39r 97P42o17l34á63k 1647895806138

Mily pane Dvoraku, nevim, jak jste prisel na to, ze jsem Rusofil, ci Kremlofil. Moji prarodice vystoupili po roce 1968 z KSC, moje matka vozila Vlastu Chramostovou nasim Trabantem po bytovych divadelnich predstavenich, ja ani muj bratr jsme nikdy nebyli ani v Jiskrach ani v Pionyru. Muj otec, po rozvodu mych rodicu, emigroval do Rakouska. A vy se me odvazujete nazvat Rusofilem?! Co jste za bolsevika delal vy a vase rodina? Mate svedomi ciste?

Ale neprekvapuje me to! Lide jako vy si z demokracie udelali doktrinu, v niz plati jeden jediny demokraticky nazor, ten jejich! Kazdy, kdo ma nazor jiny, je zesmesnovan, zostouzen a napadan! Je pro me sokujici, jak rychle jsme za tech 25 let sklouzli do totalitarizmu...

+9/−2
21.2.2015 11:01

M35i81l40a38n 33S64t77e69h58l60í18k 7660459563601

A proč byste kvůli tomu, že vaše matka kdysi vozila Chramostovou v Trabantu, nemohl být dnes rusofilem ? :-P

+6/−1
21.2.2015 12:30
Foto

O55t13a13k33a55r 65S35e83k66l 4731803145610

Správně , děti v pubertě často protestují proti rodičům a začnou vyznávat úplně protichůdné názory.:-)

+2/0
22.2.2015 7:04

P22e39t70r 64P28o86l51á60k 1417345146768

Dekuji, panove, za muj psychologicky rozbor. Koukam, ze doba kadrovych posudku psanych ulicnimi vybory, kdy od stolu ruzni Stehlikove a Seklove pousteli sva moudra o lidech, ktere ani neznali, se nam vratila. Kdyz k tomu pripoctu zrizeni genderovych politruku ve svedske armade a vubec vsechnu tu multikulti sikanu normalnich lidi, tak musim rict jedine - Putin mozna neni dobro, nakonec je to politik, ale zapadu uz docista preskocilo. Pekny den, soudruzi. ;-)

+2/−2
22.2.2015 9:17
Foto

O35t81a83k35a53r 92S50e81k60l 4311593415430

adPP/

....různí Stehlíkové a Seklové .... to mně něco připomíná.

Já Vás "psychologicky" nerozebral. Pouze si Vás představuji , jak smolíte ty svoje putinovské ódy....:-)

VVP se jenom brání ???? K tomu opravdu , ale opravdu nejde  nic dodat.

+2/0
22.2.2015 10:23

P24e77t51r 25P66o56l28á13k 1647395876958

Ja varuji pred valkou a vy v tom vidite odu na Putina? 8-o Svedci to mnohe. O vas, ne o me.

0/−2
22.2.2015 10:29

F89r79a93n95t28i30š98e35k 96P73i81l10l40m72a32n98n 6520395610965

Ano, Karel Havlíček Borovský měl pravdu. Císař pán byl lepší, než báťuška car - dokonce i pro Čechy, nejen pro Austrijáky. A být dnes pod US kuratelou je pro Čechy lepší, než pod ruskou kuratelou. Ale to neznamená, že císař pán byl ideální a že ideální jsou v USA vládnoucí banksteři. Kde je dnes konec Rakousku-Uhersku? A carismu? A myslíte, že US systém finanční demokracie vydrží demografický nápor hispánců, Číňanů a černochů? V USA podle mě skončí finanční demokracie mnohem dříve, než autoritativní demokracie v Rusku. Jenže v USA půjde demokracie směrem dolů, jako v JAR, kdežto ruská demokracie půjde nahoru.

Myslíte si, že Putin je horší stratég, než Stalin, a že bude násilím dobývat ČR, když Stalin odmítnul 1944/1945 Husákův návrh, aby Slovensko vstoupilo jako sovětská republika do SSSR? Stalin to odmítl, ačkoliv by to bylo nenásilné a "dobrovolné", asi jako Podkarpatská Rus. Myslíte, že Putin je násilnější, než Stalin?

+2/−2
21.2.2015 12:28
Foto

O36t49a50k45a36r 92S84e16k10l 4221943935870

Ad/ Pillmann

Vaše opovrhování Rak. - Uherskem skutečně není moc chytré : R.-U. , odmyšleno od dobových reálií , je svým způsobem předobraz EU. Zejména po r. 1867 - kdy došlo k vyrovnání. Jedna měna , bez pasu od moře k moři , jedna politika .

Totéž chtěl kdysi i Jiřík z Poděbrad.

Možná ale , že Vaším ideálem jsou východní říše , carové či cháni , divoké hordy na malých rychlých konících......:-)

Potom vítejte rozpínavost VVP !!!Rv

+1/−1
22.2.2015 6:33

F45r73a97n53t63i40š32e34k 43P69i41l77l21m51a43n57n 6740725120415

Jste trapný mnohonásobný demagog.

a) Já R.-U. neopovrhuji, ba jasně jsem naopak napsal, že bylo lepší, než ruský carismus, 

b) Ale jestli si opravdu myslíte, že R.-U. ústava i vládní praxe byla ideální, a že Franz Josef udělal dobře, když místo sebemenšího byť pouhého nedůsledného pokusu o federalizaci svojí říše (kterou by mu ale fanatičtí němečtí nacionalisté nechtěli dovolit) raději vyvolal a prohrál I.WW a zadělal tak Hitlerovi na II.WW, tak Váš nekritický obdiv k R.-U. naznačuje významně, že Váš obdiv jde šejdrem i v dnešní době.

c) Jasně jsem napsal, že R.-U. nebylo ideální, ale lepší než carismus. Vy sprostě, drze a demagogicky lžete, že mým ideálem je carismus. Styďte se, omluvte se mi a již raději ve vlastním zájmu mlčte!

d) Kde jsem vítal rozpínavost Putina? Citujte mě! Protože nemůžete, tak se styďte, omluvte se mi a ve vlastním zájmu raději mlčte.

d) Jiříka z Poděbrad sem nepleťte, určitě se neshodneme v tom, na čí straně by dnes stál.

e) Ale s tou paralelou EU a R.-U. jste se docela trefil. Vyrovnání rakouských Němců s Maďary, za potlačení práv slovanské většiny v říši, tomu se já obdivovat nemohu, stejně jako jsou mi odporné mechanismy EU, kterými protlačuje různé zločinecké nápady, navzdory názorům většiny. Viz slavný skandální výrok J.-C. Junckera. A myslet si, že tyto odpornosti stačí zamaskovat otevřením hranic, může stačit Vám, ale mě nikoliv.  A jestli je jednotná měna prospěšná, to se teprve ukáže. A že jednotná politika je jen jiný název pro vydírání menšiny států a dokonce ignorování většiny voličů, viz ten JCJ.

0/−1
22.2.2015 12:52

F60r55a48n43t67i13š43e24k 97P23i12l78l93m63a65n73n 6780455220165

Upřesňuji: místo "vyvolal a prohrál I.WW" 

přesněji vyvolal a spolu s Vilémem II. a Karlem I. i prohrál I.WW

0/−1
22.2.2015 21:06

J37o63s66e17f 71K34o83p59e36c41k36y 9194622435

Ja tedy nikde zadne podobne vykriky neslysim a NATO by samozrejme zasahlo v pripade napadeni clenske zeme. Urcite ne z lasky k ni, ale z pudu vlastni sebezachovy ;-) Jinak ruska armada je na tom sice lepe nez pred cca 10 lety ale stale jeste by proti armadam NATO nemela zadnou sanci

+5/−4
21.2.2015 8:49



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.