Náhoda nebo osud?

Stalo se mi to nedávno. Vlastně je to tak čerstvé, že na to musím pořád myslet. Protože jsem byla nějaký čas sama zkusila jsem si dát na jednom nejmenovém serveru inzerát. Na sezámení tohoto typu už moc nevěřím, ale cosi mi říkalo zkus štěstí..co kdyby..

Odpovědí přišlo spoustu, ale těch co mě opravdu zaujaly byla jen hrstka. Snad 5 nebo 6 už přesně ani nevím. Mě totiž nebaví dlouhé psaní mailů je to o ničem. Upřednostnuji osobní setkání. Popravdě jedna taková schůzka mi dá víc než 10 mailů.

Z těch co mi napsali mě jeden zaujal víc. Napsal mi totiž něco co jsem považovala první jen za vtip a snad chtěl na mě i zapůsobit a být zajímavý. Tak jsem si to aspon myslela já. Ten jeho mejl nebyl nijak zvláštní a nevybočoval z odpovědí ostatních. Důležitá byla jeho poslední věta.. zněla..a hlavně jsem tě oslovil proto, že jsi vyfocená u mé motorky..bylo by mě ctí tě poznat. Tak to mě překvapilo..ano mám profil na jedné z nejmenovaných sociálních sítí co je veřejný pro všechny a mám tam i jednu fotku u motorky.

Je to Harley Davidson. Asi před 2 lety jsem byla s kamarádkou na výletě a při procházce jsme narazily na tuto motorku. Hodně se mi líbila. Komu by se nelíbil černý Harley? Neodolala jsem a nechala se u ní vyfotit. A ted mě chce poznat majitel této motorky?.. hmm..zajímavé. Náhoda nebo osud?

Snad na chvíli jsem uvěřila, že by to mohla být i pravda, ale to by byla opravdu velká náhoda..a mě se tak velké náhody nestávají. Usmála jsem se a odepsala něco v tom smyslu, že jako vtip to je dobré. Pak se asi týden neozval a já už se nad tím nijak nepozastavovala..nevadilo mi že už nenapsal a považovala to jen za vtip a konec komunikace. Pak se ozval, chvíli jsme si psali a nakonec vyměnili tel.čísla, ale o motorce už nepadlo ani slovo. Bylo mi jedno, že si to vymyslel.. líbil se mi..a chtěla sem ho poznat.

Schůzku jsme si domluvili na neděli u našeho rybníku. Mám ho kousek od domu. Žádné setkání někde na parkovišti nebo v restauraci, ale příroda a sluníčko..a to teda v ten den dělalo úplné divy. Konečně první krásná dubnová neděle..Byla jsem přesvědčená, že přijede autem..nic jiného mě vlastně ani nenapadlo. Přicházím k rybníčku a nikde nikdo..říkám si..počkám pár minut..ze slušnosti a pak odcházím.

Šla jsem si obejít rybník a jak jsem byla na druhém konci slyším něco jako zvuk motorky..teda to byl zvuk !!..Zrychlila jsem krok a nevěřila vlastním očím. Najednou tu stojí harley..a u něho muž celý v černém koženém oblečení..sundává si přilbu..a mě se zatajil dech. Ano, byl to ON..Na fotce tak dobře nevypadal jako ted...byl vysoký asi 190cm..a hodně mu to v tom motorkářském slušelo. Jedním slovem sympaták..Očička mi začala jiskřit a hned jsem věděla, že pokud bude stát o další schůzku..neodmítnu.

Přicházím k němu a on ze mě celou dobu nespustí  oči..na seznámení mi dá něžný polibek. Jdeme se projít a povídáme si. Přijde mi to jako kdybychom se znali odjakživa. Na chvíli se zastavíme a sedneme jen tak do trávy. Není ti zima.?.zeptá se mě..Trochu..odpovím...Máš studené ruce. Chytne moje ruce a zahřívá je ve svých dlaních a naše oči se čím dál víc setkávají.

Srdce mi buší jako zvon..Už je to dobré..děkuji..Je tu hodně fialek..povídá..na chvilku si odskočím..hned jsem zpátky..Za několik minut stojí přede mnou a v ruce drží malinkou kytičku fialek..Ta je pro tebe a podává mi ji..Bylo to tak obyčejně krásné, tak romantické, že se mi chtělo brečet i smát zároven. Nejradši bych ho objala a už nikdy nepustila..

Než mě zavezl domů, objeli jsme ještě město a zastavili se na kafe. Nechtělo se mi od něho domů, ale bylo už pozdě..Tak jsme se poznali a co dál?..povídá..Uvidíme se další víkend? Ani na vteřinu jsem nezapochybovala..moc ráda..

Jen malé políbení a úsměv na rozloučenou a jeho motorka mizí v dálce..Těším se na něho..moc..a konce týdne se snad ani nedočkám. Dlouho jsem tak hezkou neděli neměla. Byl to pro mě den na který nezapomenu a taky pro ten zvláštní pocit..jako kdyby to všechno nebyla jenom náhoda...ale osud..


Myslím, že neexistují taková náhodná setkání. Každý člověk v našem životě je bud..Testem..Trestem..nebo Darem..........

H.Přikrylová

Autor: Jan Novák | středa 13.8.2014 9:10 | karma článku: 14,64 | přečteno: 942x
  • Další články autora

Jan Novák

Ve vlaku

Šedivé mraky se líně povalují na horizontu a vítr si zlehka hraje s popadaným listím. František cestuje lokálkou z práce domů. Dívá se zamyšleně z okna a najednou zaslechne rozhovor dvou cestujících:

29.11.2023 v 10:31 | Karma: 10,35 | Přečteno: 320x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Novák

Sexuální násilí v církvi

Díky semináři na ETF UK jsem se dozvěděla, v jak veliké míře existuje sexuální násilí uvnitř církví. Věděla jsem sice, že se to děje, ale ne v takovém rozsahu.

9.1.2023 v 7:59 | Karma: 10,94 | Přečteno: 397x | Diskuse| Společnost

Jan Novák

Moje pandemické koleno… aneb Korofejeton neboli Skoro fejeton č. 2

Safra, už podruhé za sebou mě probudila bolest kolene... Jsem nepoučitelná, už zase jsem to přehnala.

9.4.2021 v 8:17 | Karma: 16,53 | Přečteno: 506x | Diskuse| Osobní

Jan Novák

Covidová generace - jaká asi bude? (Aneb generace hozená přes palubu)

Současná doba není pro nikoho jednoduchá. Neznám odvětví, do kterého by pandemie, resp. s ní související restrikce, nezasáhla. Děti jsou ale bezpochyby tou nejvíce zasaženou skupinou, ač si toho zatím většinou nejsou vědomy.

6.2.2021 v 9:08 | Karma: 22,96 | Přečteno: 771x | Diskuse| Společnost

Jan Novák

Kterak děkan fildy knihou šermoval

Tím děkanem je doc. PhDr. Michal Pullmann Ph.D. a onou „fildou“, jak asi většina čtenářů ví, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy.

20.8.2020 v 13:14 | Karma: 19,78 | Přečteno: 709x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 779
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1857x
První pokus

Seznam rubrik