Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Žena (a muži) v nesnázích

Bude mi 30 a moje biologické hodiny tikají tak hlasitě, že je musí slyšet i dědeček s naslouchadly... S postavou rakouské selky a pozadím, které se všem propagovaným výrobkům proti celulitidě hlasitě směje, si ovšem člověk moc vybírat nemůže, taková je realita...

Občas si vzpomenu na oblíbenou scénu z Účastníků zájezdu: "Co se ti vybaví při slově dovolená? Mně liposukce."


K tomu všemu mám jednu  takovou malou úchylku, jsem totiž ,,chronický seznamovač,,.
Ano, znovu a znovu se s odvahou gladiátora vrhám do ringu internetových seznamek, ačkoliv vím, že to silně připomíná
boj s Ebolou - úmrtnost skoro 90%...
 
A tak si pořád dokola nadávám, jak jsem mohla být tak naivní a myslet si, že seznamka je plná inteligentních, vtipných mužů s vysokou mírou sociální inteligence, kteří jsou jenom na špatném místě a ve špatný čas, a proto se zatím neseznámili!
 
Teprve asi už desáté rande s chlapem, který má pohled masového vraha a chováním připomíná bohnického pacienta na vycházce, mě přesvědčí, že je to stejné, jako kdybych doufala, že mi z výtrusu muchomůrky tygrované jednou vyroste lanýž...
Často nevěřícně koukám, jak je možné, že ten skvělý pisatel mnoha mailů a z fotky se usmívající sympaťák se najednou změnil v pantátu
ve flanelce, který nervózně žmoulá peněženku a potí se při představě, že za mě bude muset zaplatit 40Kč!  
 
O seznamkách toho bylo napsáno tolik, že už to raději snad ani nečtu - osobní zážitky totiž předčí často všechno.
Každá taková nevydařená schůzka mě tak ještě více utvrzuje v tom,  že mojí jedinou šancí byla jednosměrná letenka na MARS.
Počet žen bude jistě malý, a tak si chlapci na Marsu moc vyskakovat nebudou - žádné přebírání!
Jenže i tohle jsem prošvihla, a tak mi nezbývá než věřit, že toho pravého najdu tady - na Zemi...
 
A tak si čtu ty krásné příběhy o štastném partnerství či manželství, které vzniklo právě prostřednictvním seznamky - ano, zázraky se určitě dějí a i já chci věřit, že to jsou skutečné příběhy a ne výplod administrátora, který se celou noc potí hrůzou, zda se mu povede sepsat článek ala Rosamunde Pilcherová.
Jak jsem dospívala, můj seznam ,,vyvolených,, se začal povážlivě tenčit -  jako kdyby toho nebylo málo, tak už i Můj vyvolený nemusí vypadat jako Johnny Depp, nemusí mít miliony na kontě, ani bohatou tetičku, ale
chlap, který se osype při představě, že by za mě měl nedejbože zaplatit 35,- je prostě i na mě moc.

Moje vztahy většinou mají jepičí život a mění se jako roční období - psychiatr by jistě nezapomněl podotknout, že se jedná o jasný signál toho, že jsem nevyrovnaná, nestálá a moje ID, EGO a SUPEREGO spolu zřejmě už 30 let nesmiřitelně válčí.
 
,,Nesmíš být tak vybíravá,, - řekla mi nedávno jedna kolegyně, zatímco se snažila do telefonu vysvětlit rozzuřenému manželovi proč ho zapomněla ráno vzbudit.
 

 Iveta Böhmová


 
 

Autor: Jan Novák | úterý 30.9.2014 12:04 | karma článku: 25,85 | přečteno: 1385x
  • Další články autora

Jan Novák

Ve vlaku

Šedivé mraky se líně povalují na horizontu a vítr si zlehka hraje s popadaným listím. František cestuje lokálkou z práce domů. Dívá se zamyšleně z okna a najednou zaslechne rozhovor dvou cestujících:

29.11.2023 v 10:31 | Karma: 10,35 | Přečteno: 320x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Novák

Sexuální násilí v církvi

Díky semináři na ETF UK jsem se dozvěděla, v jak veliké míře existuje sexuální násilí uvnitř církví. Věděla jsem sice, že se to děje, ale ne v takovém rozsahu.

9.1.2023 v 7:59 | Karma: 10,94 | Přečteno: 397x | Diskuse| Společnost

Jan Novák

Moje pandemické koleno… aneb Korofejeton neboli Skoro fejeton č. 2

Safra, už podruhé za sebou mě probudila bolest kolene... Jsem nepoučitelná, už zase jsem to přehnala.

9.4.2021 v 8:17 | Karma: 16,53 | Přečteno: 506x | Diskuse| Osobní

Jan Novák

Covidová generace - jaká asi bude? (Aneb generace hozená přes palubu)

Současná doba není pro nikoho jednoduchá. Neznám odvětví, do kterého by pandemie, resp. s ní související restrikce, nezasáhla. Děti jsou ale bezpochyby tou nejvíce zasaženou skupinou, ač si toho zatím většinou nejsou vědomy.

6.2.2021 v 9:08 | Karma: 22,96 | Přečteno: 771x | Diskuse| Společnost

Jan Novák

Kterak děkan fildy knihou šermoval

Tím děkanem je doc. PhDr. Michal Pullmann Ph.D. a onou „fildou“, jak asi většina čtenářů ví, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy.

20.8.2020 v 13:14 | Karma: 19,78 | Přečteno: 709x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

  • Počet článků 779
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1857x
První pokus

Seznam rubrik