Děkujeme za pochopení.
J67a73n 45V30e72s49e34l56ý
V tomhle jedou nejspíš i operátoři.
Není přece možné bez vědomí zákazníka poslat mu SMS, která se tváří jako reklamní, ale je to SMS, kterou jste pouze přijal. Platit přijatou SMS a navíc takovou sumou, to je pochopitelně problém operátora.
Takovou sluzbu by neměl dovolit, pokud si tuhle službu zákazník sám neobjedna.
P78e34t52r 52Z71v16ě88ř73i58n14a
Jo a pro pana Klaudu - nikdo nic nikam neposílá, ani nevytáčí, ani neotvírá přílohy, ani nechce iPady apod. je vidět, že nevíte, o čem je řeč!!!!!
P37e36t29r 40Z19v51ě89ř17i14n94a
Plně souhlasím s paní Sýkorovou. Mám na sebe i telefon svého 21-letého syna. Minulé vyúčtování mi najednou místo obvyklých 800-850,- přišla faktury na 1.800,-??!! Koukám do výpisu a u jeho čísla - 10 prémiových SMS na číslo 900xxxxxx. Nejdříve jsem logicky na něj vletěl, vynadal mu apod. On se dušoval,že nic. Já jsem okamžitě volal na O2,aby ty čísla zablokovali. Jenže naše milé O2 mělo spoustu času a zablokovali to o skoro 3 týdny déle, včera další vyúčtování a opět 7 SMS, opět jsem volal a slečna mi milostivě sdělila, že už to tedy od 9.5. blokli a že pokud by tam i poté byly nějaké tyto SMS, že už to můžu reklamovat u nich. Takže já jsem chudší o skoro 1.700,-, které stěží někdy uvidím. Trestné oznámení na firmu Dimoco podáno,ale myslím, že o ničem. Absurdistán!!!!
R54a66d55o93s72l41a70v 77K49l56a98u95d16a
Proč by měl operátor automaticky blokovat prémiové linky? To by rovnou mohl blokovat i hovory do zahraničí. Řada podvodných linek je totiž právě v cizině, většinou v jižní Americe. Prémiovými SMS se může platit MHD, parkování, případně jiné služby podobného charakteru. Jenže člověk ví za co platí. Jen trouba může posílat SMS na nějakou soutěž, ve které už předem vyhrál.
G33a64b57r21i57e86l 93H83o33r44t74e28n
Operátor by měl prostě zajistit, aby popsaný způsob okrádání zákazníků nebyl možný. Například tak, že by byly defaultně zakázaná všechna prémiová čísla a majitel SIM by si konkrétní mohl explicitně povolit - jízdenky, DMS, poplatky v nemocnici, prostě před prvním použitím by na infolinku operátora poslal SMS ve tvaru "PREMIUM 90XXX ANO" (nebo NE) a bylo by vystaráno.