Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

facebookovou komunikaci považuju za velice zdařilou. narozdíl od smsek, které vyloženě obtěžují, protože přijdou, pípnou, člověka vyruší... facebookové zprávy si přečtě komunikační partner jen tehdy, kdy má k tomu náladu. neobtěžuje to. 

fakt, že facebook krade naše obsahy a rozšiřuje je všude možně... je taky super. dá se to použít k sebereklamě. samozřejmě, jen pokud člověk něco zajímavého má a pokud má co říct.

1 0
možnosti

J64i37ř32í 52H28o23l11ý

22. 7. 2013 9:46

Jenže za SMS se většinou platí a tak jsou zprávy obvykle alespoň trochu důležité a podstatné.

Na rozdíl od nepodstatných a nezejímavých plků na FB.

0 0
možnosti
Foto

Za zkázu bych FB nepovažovala a slovo "záchrana" bych mu také nepřiřadila. Jsem uživatelkou FB, mám tam profil, má tam své přátele, přidávám fotky a hlavně šířím své názory. Ano, na to podle mého FB slouží velice dobře. Člověk šíří své názory a navíc se díky skupinám, které nejsou nesmyslné, seznamuje s lidmi, kteří mají podobné názory na různá témata... Ale tohle všechno jde i bez FB, ovšem není to tak jednoduché, jako na FB, kde to má každý všechno po ruce... Zároveň ale chápu také lidi, kteří k FB nemají kladný vztah, protože si střeží své soukromí (ovšem tady musím podotknout, že jde velice dobře nastavit ochrana soukromí) a jak psal pan Machaček, FB opravdu patří mezi prostředky, které nahrazují osobní komunikaci, ale to záleží na každém, jak se tímto nechá ovlivnit. S autorkou souhlasím hlavně v tom, že fakt nepotřebuji vědět, že někdo nutně potřebuje k zubaři, nebo že právě vstává - někteří to opravdu berou jako diář nebo deníček a to je pak fakt katastrofa - tento případ jde řešit tak, že se příspěvky zablokují a hotovo... No, je na každém, jak se nechá FB ovlivnit, zda si účet založí či ne. :-)

0 0
možnosti

J33i16ř97í 71H63o56l57ý

22. 7. 2013 0:09

Copak jsem úchylný exibicionista abych lez na FB.

1 0
možnosti
Foto

K facebooku mám ambivalentní vztah. Spíše však negativní a proto jej nepoužívám. Obávám se totiž, že obsahuje vysoké riziko masového zneužití - individuální je jednoznačné a již prokázané.

Jsem sice dost konzerva, ale elektronika je má vášeň, přesto se však obdobným "vymoženostem" vyhýbám. 

Facebook je dalším prostředkem, který (často zbytečně) nahrazuje osobní komunikaci elektronickou a má negativní vliv na schopnost komunikace a myšlení mnoha uživatelů.

Nepaušalizuji, jen hodnotím.

1 0
možnosti

Každý ne, je nás poměrně hodně tzv. "odmítačů FB". Neměl jsem a nechci s ním mít nic společnýho. Když jsem někomu onehdy před rokem koukal přes rameno, an se na FB pohyboval, nepochopil jsem, k čemu by mi to bylo dobrý, nevyznal jsem se v tom. A nehodlám to ani zjišťovat. Sice mě strejda gůgl sám od sebe připojil do tý jeho g+ šílenosti, ale ani v ní se nevyznám...

1 0
možnosti
Foto

Vidíte a já na FB nedám dopustit. I on se dá totiž nastavit tak, že bude jen sloužit tomu co chci já a díky němu jsem se po letech spojil s lidmi, kteří žijí stovky kilometrů ode mne a našel jsem pár lidí, které zajímají stejné věci jako mě. A právě dnes jsem díky FB zažil zajímavý výlet na místa, o kterých jsem si myslel, že už nikdy neuvidím. A to jen proto, že se našel (úplně cizí) člověk, který mne tam dostal...FB není jen o tom, že se tam někdo chlubí s pravidelnosti své ranní stolice či s tím, že mu právě dnes ujel autobus.

5 0
možnosti
  • Počet článků 779
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1857x
První pokus

Seznam rubrik