Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

D37a45n41a 81T74a19n27k29e21r

23. 11. 2013 14:32

A? :-)

Pointa? 

Co na to učitelka? Zalapala po dechu tak jako většina čtenářů? :-)

1 0
možnosti
JF

J81a22n 42F12r31o40l96í49k

21. 11. 2013 17:09

Feminizace ve školství je starý problém. Měli jsme jen jednoho učitele a já ho miloval. Když jsme něco provedli vytáhl nás z lavice, nafackoval nám (rok 1957) a tím to bylo vyřízeno. Zatím co učitelky nás trestaly známkami a poznámkami v žákovské knížce on se dokázal přes to přenést a kdo uměl dostal třeba jedničku i když měl líce červené od předchozí facky. Získal si tak uznání a respekt všech žáků (holky nebil ale jen klidným hlasem zkritizoval).

3 0
možnosti
Foto

Měli jsme na základce fyzikáře a ten vychovával kluky tak, že je nechal nastoupit před tabuli a pak pěkně jednoho po druhým uhladil na blbečka, rozmáchnul se a jednu jim vlepil:) Leckteří ti kluci s ním teď chodí na pivo:)

1 0
možnosti
Foto

Mladá dáma asi sama do školy nechodila, nebo na ni ˇ"řvali" málo - její češtin je strašná...

A k tomu řvaní. Vedle mého kabinetu je prima - kolikrát si doslova a do písmene vyřvu hlasivky, než se mi je podaří překřičet, abych je mohla pěkně poprosit, aby tolik na chodbě neřvali. Dnešní děti nemluví, ale řvou - na sebe navzájem, na učitele - není divu, že učitelé přidávají na síle hlasu. Chápu, že citlivý jedináček z toho může mít trauma. Ale nejdřív bych si zjistila, jak je to ve skutečnosti, zda paní učitelka opravdu řve, pokud ano, pak proč a na koho a zda si to dotyčný zasloužil, či ne. Ony děti neznají jemné nuance a "ona na nás řvala", může znamenat, že se paní učitelka jen domáhala slova.

Mamince doporučuji promluvit si s dcerkou, ať popíše, co tím - ona řve - myslela, potom teprve slušně, bez invektiv s učitelkou. Bude-li v právu, pak s ředitelkou, nakonec bych volila převedení dítěte na jinou školu - je-li přecitlivělá, třeba na waldorfskou.

Vaše někdy taky "hysterická" učitelka (rodiče ani netuší, jak děti někdy dokáží člověka vy- točit:-))

7 0
možnosti
TW

Tady mě zaujaly dvě věci.

1. To, že autorku ani nenapadlo si ověřit informace a hned předpokládat katastrofu.Kdo je tady neurotik?

2. úryvek "mám kamarádku, je velmi chytrá a přímá když jsem jí celou situaci popsala, tak mi na to řekla "Dej jí přes držku, ať se soudružka vzpamatuje..." mě poslal do kolen, dokonale pobavil. ;-D

8 0
možnosti
Foto

Tak jsem si to přečetla o polední pauze ještě jednou a v klidu a zatočila se mi hlava:) Píšete, že vám holčička dělá jen radost a chválíte ji a chválíte. Což je fajn. Těžko říct, jak se jeví objektivně. Ale jestli potom ta zdánlivá "přísnost" učitelky nemůže být fakt subjektivní. Nejsem pedagog, ale mám zkušenost, že děti takhle někdy můžou reagovat na ztrátu výsadního postavení co mají v rodině. Najednou jsou jedni z mnoha a semele je to. Vám bych doporučovala víc prověřovat a naučit se problémy řešit v klidu a slušně:)

5 0
možnosti
Foto

Víte že trefila do černého, přes držku jsem jí nedala, ale narovinu jsem jí řekla, že má manýry komunistických soudružek, které nás mlátili i za to, že jsme neměli nalinkované okraje v sešitu na Občanskou výchvu, řekla jsem jí, že lituji toho že nemám výběru a má dcera prostě musí navštěvovat tuto školu a že si nepřeji aby na mou dceru byť zvyšovala hlas.

5 hrubek, jedno vynechané slovo a jeden nevhodný pád. V jedné větě. Blahopřeji adminům za výběr blogu ;-D.

7 0
možnosti
Foto

N38e81l35a 39P57a87l11o34v60á

21. 11. 2013 14:01

Vidím, že zde máme jazykový koutek - to se vždycky ráda přidám.

Blahopřejeme, paní profesorko, "k něčemu", nikoli "za něco". :-)

2 0
možnosti
Foto

Mno ... na češtinu měla paní autorka zřejmě velmi klidnou učitelku. Ke své škodě.Tento blog by jako maturitní písemka rozhodně neprošel. Toolik hrubek pohromadě už jsem dlouho neviděla;-D.

6 0
možnosti
JK

Nikde nevidím, že by došlo k nějakému zjišťování u ostatních rodičů dětí. Dále nechápu neschopnost řešit vše ihned s učitelkou, zástupkyní a v nejhorším s ředitelkou. Takže suma sumárum a ať si rozumíme - "samí" žvásty.

6 0
možnosti
PV

Článek má/nemá autora, je to s tím autorstvím volajaké. Ani se nedivím, taky bych se pod takový šmějd nepodepsal. Pisatelka píše o paní učitelce, že je magor a podobné nechutnosti - je mi vás líto, že tímto způsobem posuzujete člověka, který má tak ohromný vliv na vaší dceru. Možná by stálo za to, jít na rodičovskou schůzku a zjistit o učitelce víc. Děti totiž mají někdy velmi zkreslené představy o životě kolem.

6 0
možnosti
Foto

Dej jí přes držtku, ať se soudružka vzpamatuje. Nic si neprošetří, nikde se nepoptá, stačí jí ta "bezelstná kukadla". Učitelka je prostě cholerička. No, nevím. Takhle většinou reagují rodiče těch největších prezentů.

13 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS