Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z jediné věty dítěte usuzovat, že učitelka je "cholerický magor" mi připadá jako příkladná reakce cholerika. Na základě jedné učitelky hodnotit všechny, je už dle mého názoru absolutně mimo. Kdykoli mám pocit, že ve škole není něco v pořádku, vždy si promluvím v první řadě s učitelkou... Zdá se, že v tomto případě nebude problém rozhodně jen na straně školy.

11 0
možnosti
Foto

Nechci být zlá a rýpavá, ale v první větě jsem se zarazila o hrubku:) Samý, nikoliv samí:-) Jinak těžko posoudit. Učitelka může být opravdu neurotik. Nicméně také to může být jen subjektivní pocit Vaší dcerky. Chtělo by to proklepnout:)

6 0
možnosti
TB

Hrubku jsem autorce opravila, děkujeme za upozornění. Admin

2 0
možnosti
ES

"Ten samí kolotoč" ? Už chápu, proč vám vadí učitelky.

6 0
možnosti
Foto

i když sám jsem také beznadějný případ......dobrý koment;-D

1 0
možnosti
JD

mám vnučku teď v 1. třídě....a když si představím, že je tam takových 25, tak se nedivím, že po nich někdo občas zařve

3 0
možnosti
JC

Urychleně vyměňte školu.

Jedno z našich dětí mělo v první třídě také problémovou učitelku - chlapec se původně do školy těšil, pak netěšil, pak po Vánocích začal mít ranní nevolnosti a tak jsme na to přišli. A hned na začátku druhého pololetí už byl v jiné škola a všechno se rychle zlepšilo!

Neváhejte.

1 1
možnosti
AS

A94d39a60m 57S46t16a33v70a

21. 11. 2013 11:33

"Urychleně vyměňte školu."  Takže škola tam je prázdná? Či to ostatním nevadí?

2 0
možnosti
  • Počet článků 779
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1857x
První pokus

Seznam rubrik