Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Bóže co je to za lidi kteří tady diskutují , buď nikdy nedělali nějaký sport a nebo jsou v opozici jen tak ze sportu. Jako bývalý hokejista podepisuji každé slovo autora. Já osobně začínal na malém rybníčku někdy v 8 letech, pozdějí na velké ploše jsme chodili hrát hokej se spolužáky kde asi v 10 letech ke mě přišel budoucí trenér a pozval mě do mužstva. K tomu podotýkám že mě nikdo bruslit neučil, kličky jsem se naučil při hře a v mužstvu už jsme trénovali taktiku hry každý den od 6 do 7 pak jsem šel do školy, pokud si pamatuji tak otců na treninky chodilo málo, prostě jsme byli samostatnější a hlavně jsme chtěli hrát. Fakt je ten když jsem později dělal trenéra tak mi do toho kecal kde kdo a nejvíce laikové.

1 0
možnosti

" překládat vpřed vzad na obě strany" to mě tedy zaujalo, my jsme tedy nikdy nepřekládali ale  vždycky jen přešlapovali;-D

0 0
možnosti
Foto

Což o to, používají se oba výrazy, ale vzad jsem tedy neviděl překládat ještě nikoho, vzad se bruslí tak, že se v podstatě "vlní" nohama a při potřebě změny směru se samozřejmě ty dvě nohy ve skluzu mohou dostat za sebe, ale překládat...schválně si to někdy zkuste :-) v podstatě byste si pak měl sám dát 2 minuty za podražení...

0 0
možnosti
  • Počet článků 779
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1857x
První pokus

Seznam rubrik