Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Super článek, taky máme šlechtičnu z útulku ;-) je věrnější než pes, každý den mě i muže chodí vítat, když se vracíme z práce a každé ráno nás vyprovází ode dveří. Autorovi hodně štěstí v blogováníR^

0 0
možnosti
Foto

Bezva Tome! Vítám tě mezi kočkoblogery! ;-)R^ Zdravím všechny majitele a milovníky koček - chlapy i ženské! :-)

0 0
možnosti
JC

To je přeci absurdní tvrdit, že kočka patří k ženě a pes k muži. Takhle to přeci vůbec není.

Pes je zvíře smečkové a potřebuje nad sebou pevnou ruku - nejšťastnější je, když může být zajedno s vůdcem smečky, kterým by měl být jeho pán/paní. Psa si pořizují lidé, kteří rádi velí, vynucují si svou vůli, nerespekují svobodu druhých. I kdyby majitel psa původně takový nebyl, samotné soužití se psem ho k tomu postupně předělá.

Kočka je zvíře solitérní. Žije sama, s ostatními kočkami se stýká jen když chce. Chodí kam chce a dělá co chce a nenechá si poroučet. Kočku si pořizují lidé, kteří respektují osobnost každého jiného člověka, jsou svobodomyslní a svobodu také každému přejí. Nevnucují se, nesnaží se o dominanci. I kdyby majitel kočky původně takový nebyl, samotné soužití s kočkou ho k tomu postupně předělá.

Chce-li člověk chovat blízkého čtyřnohého přítele a nezměnit svou povahu, musí si pořídit psa i kočku, aby se jejich výchovné působení vyrovnalo.

S pohlavím to vůbec nesouvisí.

1 0
možnosti
DM

:-)  Mám podobný problém... Jsem žena s velkým psem :-) Tak nějak mám pocit, že společnost a okolí by v mém případě spíše akceptovalo, kdybych coby žena po čtyřicítce, vycházela z domu s jorkšíráčkem, či jiným pohovkovým pejsánkem, ale protože jsem se zamilovala do plemene francouský beauceron (diváci Angeliky si jej pamatují jako úžasného Sorbona), tak mám skvělou 42 kilovou parťačku, inteligentní, klidnou a uvážlivou osobnost, tak jak vyrovnaní velcí psi bývají. Když jednou měsíčně kupuji 18tikilový pytel granulí a sama ho vleču do auta, prodejce si mě měří zvláštním pohledem. :-) Když při seznamování (pokud zrovna nenatrefím na zarytého pejskaře) sdělím muži, že mám psa, automaticky je předpokládáno, že mám "pejska", a když objasním, že pejsek je velikosti menšího telátka, tak mívám někdy pocit, že v tu ránu získávám nálepku divné mužatky a jeho pohled na mně se mění před očima... :-) (opravdu nosím sukně, barvím si vlasy a lakuju nehty - jen prostě mám - sama bez chlapa (!)- velké psisko...) Samozřejmě proti kočkám nic nemám, naopak - jsou to úžasné bytůstky, náš kocour se jmenuje Pan Kočka (tak ho kdysi nazvala dcera), což vystihuje jeho osobnost - prostě malý, ale důstojný "pán":-) (kočkaři chápou) S onou velikou fenkou jsou dobří přátelé, dělící se o pelech, i když Pan Kočka už více upřednostňuje pobyt venku na zahradě.  Přeji hodně radosti s vaší Paní Kočkou :-) a děkuji za tento článek!

2 0
možnosti
DM

..ups! samozřejmě vím, že francouzský se píše "zs" - omlouvám se, překlep :-)

0 0
možnosti
JO

Máme doma kočku. Moji 2 synové jí milují a ona je. Pořád je jim v patách. Můj bývalý manžel nebyl na kočky zvyklý, se mnou si zvykl a má dnes, k velkému nadšení našich dětí, kocoura.

Ne že bych neměla ráda psy, ale kočky miluju. A tak nějak se mi líbí muži, kteří mají kočku:-)

2 0
možnosti
JC

U nás žijí v současné době kočky tři. Jedna nám před měsícem zemřela stářím. Kromě prvního kotěte, které nám přinesla dcera, se všechny k nám nastěhovaly. Kočky jsou tvorové, kteří bydlí u svobodných benevolentních lidí. Kočka nám dovoluje se o ni starat. Dávat jí dobroty (syrová kuřecí prsa), zbavovat ji parazitů, dovolovat jí válet se, kde se jí zachce, drbat na bříšku, pod krkem, hladit jí a dopřát jí dost prostoru v posteli. Osobně považuji kočkaře za poněkud osobnostně vyspělejší lidi, protože kočku nelze vycvičit, lze jí jen vyhovět a na to musí být člověk opravdu vybaven maximální tolerancí. Kdo má kočky opravdu rád, nemůže být špatný člověk.

5 0
možnosti
KT

Mám takového psa, resp. fenku. Našli před útulkem krabici plnou štěňat. Postupně si je lidé z útulku rozebrali, ale tuhle moji Amálku zase někdo vrátil. Zřejmě netušil, že štěně žere a čůrá. Je to hrozné, ale alespoň tato zvířátka neskončila v popelnici nebo uvázaná v lese.

3 0
možnosti
PH

Tak to jsme dva i když tak dalece sám nejsem a starost o kočičku je moje každodenní práce a dělám ji rád. A taky spolu mluvíme, jak jinak. Kočky jsou úžasné.:-)

5 0
možnosti
JR

J94a12r62a 46R52a87n71k

31. 3. 2014 6:43

Nechapu....jeste nikdy jsem neslysela, ze by majitel kocky mel byt gey, tahle asociace je mozna pouze v CR, jinde se o tomto tematu tolik nediskutuje, jako v postkomunistickych zemich. Je prokazano, ze kocky, uklidnuji a pusobi dobre na deti a stare lidi, proto treba v Kanade drzi ve vetsine domovu duchodcu kocky.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 779
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1857x
První pokus

Seznam rubrik