Diskuse

Advent

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, to je velmi rozumný názor... I když bohužel i jsem tomu stresu podlehla - a to když mi známáž koncem listopadu napsala, že už má všechno k Vánocům hotové, cukroví napečené, okna umyté, doma uklizené... :-/ No jo, zprvu jsem se té panice trochu bránila, ale pak jsem neodolala, a dala se také do díla... Dnes mám Už i ty vánoční perníčky nazdobené... . (Až na ta okna - a další...). Asi bude chyba v tom chlubení... Někdo pochlubí - a ten druhý zpanikaří a chce stihnout také. A závěr? Chlubení je škodlivé, mělo by se vymýtit... Četla jsem někde, že Číňané považují chlubení za velmi špatnou lidskou vlastnost, protože vyvolává u druhých závist - a stres. Něco na tom je... Díky za článek k zamyšlení. :-/R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS