Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I84v78a 69M82a58r54k12o40v17á

29. 1. 2019 19:15

Těším se na Vaše psaní a Váš pohled na životR^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^držím vám palce. obdivuji lidi s kuráží jako jste vy-kromě demokracie je to i celkový technologický vývoj-kdo by se před třiceti lety pomyslel, že budou existovat například počítače, které muže slepec ovládat hlasem-vlastně koho by napadlo, že počítač bude běžným vybavením domácnosti-VR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Dobré, hodně dobrý začátek! Držím Vám palce, pokračujte!

1 0
možnosti

Je to velmi dojemný blog. Vím, že to před listopadem 1989 bylo tak, jak jste popsala. Je povzbudivé číst, že vás život i přes problémy, které máte, těší. Znám například jednoho muže, který je nevidomý, ale jinak je zdravý a úplně na život rezignoval. Jen sedí doma v křesle a má k tomu puštěné rádio. Přeji vám sílu, štěstí a co nejvíc radostí.

2 0
možnosti
Foto

Nedala jsem Vám karmu ze soucitu, ale protože si ji zasloužíte.R^Dvacet let mého života bylo velmi plodných, smutných, ale i radostných. Slepé děti byly fantastické. Nádherně se učily tancovat řecké tance. Naprostý šok jsem dostala, když mi jedna dívka povídá, zda je správně obrácena k moři, aby ho vyfotila. Snažila jsem se jí popsat barvy, ale ona je cítila. Děkuji moc za Váš článek. Držím Vám palce, protože vím, že vidíte možná více nežli ti, co by měli mít zrak v pořádku. R^VR^

2 0
možnosti

Jste úžasná tím, jak se svými handicapy zvládáte normální život. Hodně sil a štěstí i do budoucna, ať vám ten optimismus zůstane napořád.

7 0
možnosti
Foto

Krásný blog! Velký dík R^R^R^

Držím Vám moc palce V

4 0
možnosti

K25a58r28e48l 91B46o50k

29. 1. 2019 9:41

Velice hezký a povzbuzivý blog.R^

2 0
možnosti

Paní Vlaďko, děkuji za krásný blog. Vím, o čem hovoříte. Jsem ze severních Čech, maminka pracovala v jednom ústavu sociální péče, kde byly krom různorodých pacientů před světem odloženy a uschovány i poslední jeptišky. Sešla jsem se totálním nepochopením ze strany lidí, kteří toto nevěděli, a tudíž popírali. Na druhou stranu, jako muzikant, potkala jsem něokolik nevidomých hudebníků (viz můj učitel na zobcovou flétnu a klavír) a hudebníků-vozíčkářů (například viz celá kapela The Tap Tap). Chápu Vaši vděčnost a vím, že tuto vymoženost nevnímáte jako samozřejmost poté, co jste zažila nebo mohla zažít. Držím Vám palce a přeji Vám, že můžete žít samostatně a být paní svého žití.V

5 0
možnosti
  • Počet článků 779
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1857x
První pokus

Seznam rubrik